Ons 19/12. Försäljning i butik sötknoppen !!

 
I dag har vi haft våran julförsäljning på butik Sötknoppen, det gick jätte bra!
Kl 10.00 var det full rulle...
Vi var uppdelade i olika grupper som hade hand om affären.När vi inte stog i affären så fick vi producera mera julgrupper och buketter.
 
 
Siv och Silvia in action....
 
 
Siv, Caroline och Silvia. ( Jag har fortfarande problem med att vända rätt mina kort, jag vet det...)
 
 
Försäljning pågår... Här är det läraren Tord Gustavsson som shoppar !
 
 
Kan vara gott med en macka efter allt jobb... Susanne lät sig smaka.
 
Efter lunch så hade vi inget material kvar att jobba med, så då var det dax att plocka fram våra stora kransstommar som vi gjorde begravningskransar utav.Kransarna var tänkta att vi skulle göra takkronor att sätta ljus i. Jag tyckte inte att min skulle få plats hemma i vårat hus ( kransarna är ganska stora )
Så jag dekorerade den och hängde upp den på väggen i stället...
 
 
Vi har väldigt roligt i våran klass!
I dag på morgonen var det Sivan som tyckte att hon var tjusig i tomteögonbryn !
Hon är så rolig ....
 
 
Så var den dagen också slut!
Vi hade fullt lass med oss hem,av blommor och kransar. Så jag skjutsade fram Annsophie till Hova
där hennes sambo skulle komma och hämta henne. Vi hann springa in på Gröna huset ( skulle heja på Elin , men hon var inte där ) men vi träffade Hova`s tomte med immiga glasögon....
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0