Fredag 1/2. Moms & Kaffehalvevär...

 
I dag har vi haft Karl-Johan, han är så rolig !!!
Vi började lektionen med att lyssna på när Nils Ferlin läser till musik`när skönheten kom till byn`.
Sen var det dax att läsa om ingående och utgående momser,inkomster & utgifter.
Det gick runt i huvudet mer än vanligt när lektionen var slut !!
Men det här är nyttigt att vi lär oss...
Dagen avslutades med att vi titta/lyssnade på Mats Ljung ´Kaffehalvevär´ och en fräckis blev det också Haha!!
 
 
I dag var det lite vår i luften...Solen värmde riktigt gott !
Men det är bara 1 Februari i dag, massa vinter kvar !
 
 
Även min tupp Erland & mina hönor hade vårkänslor i dag!
Dom smet ut när jag skulle ge dom mat.
Gudarna vet att det är inte lätt att mota en höna !
 Tur att ingen såg mig när jag for runt och jagade dom...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0