Ons 20/2.Kistdekoration.

I dag har jag gjort färdigt min kistdekoration.
Fortsatte att bygga ut dekorationen med rosa & röda dubbla tulpaner, rosa vaxblommor och cypress.
Det var roligt men lite marigt med tulpaner som dels går av väldigt lätt och är inte direkt raka.
Men jag fick bra bedömmning utav Anna-Karin.Hon tyckte jag hade fått en fin & jämn form och bra fördelning på mina blommor.
 
 
Så här blev resultatet.
 
 
Jag är nöjd!
 
 
Åsa N kom lite senare i dag för hon och Amandus hade varit hos farbror doktorn.
Så Amandus fick vara med oss i skolan i dag!
 
 
Åsa hade tagit beställning på semlor, så vi som ville ha det hade en väldigt trevlig & god fikastund!
Åsa N, Siv & Susanne.
 
 
 
 
 
 
Det behövdes en sockerkick, så vi kunde fortsätta med våra dekorationer/ exponeringar.
Så här såg det ut i klassrummet när vi höll på med våra kistdekorationer.
 
 
På eftermiddagen fortsatte min grupp med dekorationer och andra halvan av klassen hade redovisning om sina exponeringar.
Vi fick tyvär inte vara med och titta/lyssna, det hade varit roligt.
Vips så var det dax att fara hemåt igen...det var Onsdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0