JUL LOV !!

Ja då var det jul lov!!
Det var många år sedan jag hade det...Men det var välkommet!
Det var ju mycket som man hade tänkt göra, men det var nog bara hälften av det som blev gjort...
Hade i alla fall Alfred på besök många dagar med övernattningar! Han tycket det är jätte roligt att få hjälpa till att mocka åt hästarna.
Det tar mycket längre tid,men vad gör det...Vårat lilla hjärta!
 
 
 
Det är roligt att prata i telefonen, vill helst inte släppa luren!
 
 
Det är inte bara barnen som vill öppna julklappar, även små nyfikna hundar..
 
 
Å så va det roliga slut !!
 
 
En utav mina julklappar var en fin bok skriven av Gunnar Kaj, mycket intressant .
 
 
Det blev många sköna promenader.Tyvärr så blev det ju även väldigt halt...
 
 
 
Så vackert det kan vara med isdroppar !!
 
 
Tisdagen 8 Januari när jag är ute och går så ser jag en tussilago !! Måste vara årets första ??....
 
 
Det var lite om jul lovet!
Tors 10 Januari börjar våran andra och sista termin...Nya tag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0