Lör & Sön 19-20/1. Helg !!

Då var det helg igen !!
Träffade förstås Alfred! Vi lekte med traktorer, läste böcker, busade och jag hade turen att få några goa pussar....
 
Jag hann också med att baka bullar & kärleksmums, mmmmm va gott!
Så om du Anders Karlsson läser det här,för du följer väl min blogg ?
Ta med dig Lisbeth och kom förbi på kaffe & en nybakt bulle !!
 
 
 
Sen blev det det vanliga! Städa, tvätta ,handla, laga mat mm mm
Tänk att det är så mycket skit på tv, fast att man har en hel del kanaler att välja på.
Så vi hyrde en film på Lördags kvällen.
Mycket våld och elände, men bra !
 
 
 
Förrästen!
Ni som följer min blogg har kanska märkt att jag numera kan `vända`på mina kort.
Det är våran fantastiska måg Robert som har hjälpt mig!
TACK snälla! Nu glömmer jag att du försökte elda upp våran bock `Efraim`...
 
 
Snipp snapp så var helgen slut !!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0