Ons 23/1. Stiftad brudbukett.

 
I dag har jag varit TRÖTT !!!
Fick skjutsa min son Emil till akuten i går kväll för han hade skurit upp handen....
Som tur var så gick det riktigt bra! Fick åka hem efter att dom hade sytt ett antal stygn!
Kom i säng straxt efter kl 02.00 och kl 06.00 var det dax att vara ute i stallet och släppa ut hästarna.
Så i natt kommer jag nog att sova som en stock....
 
I skolan hade vi redovisning om exponering, efter det var det dax att göra klart våra stiftade brudbuketter.
Det var riktigt roligt,men också lite krångligt!
Sen är det ju inte dom fräschaste blommorna vi använde, det är ju tredje buketten vi gör med samma blommor.
Men resultatet blev riktigt bra!
 
 
 
 
Vi skulle göra grupperingar .
 
Anna-Karin har genomgång om hur vi kan klä in skaftet på buketten.
 
Å här är det genomgång om redet.
 
 
Fick ett sånt fint kort på min klasskompis Åsa N.
Visst är hon SÖT? 
Hon är alltid glad och har lätt för att skratta.....
 
 
 
Å här är Elin.
Hon var lite speedad i dag för hon käkade 90 % choklad !!!
 
 
 
Själv föredrar jag nog Marabou Mjölk choklad, tror nog att det finns fler som tycker om den chokladen?
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Åsa Nyberg

Jag vet DEFINITIVT en till förutom mig som tyckte om chokladen!:D

2013-01-24 @ 18:09:29
URL: http://flowers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0