Mån 4/3. Förbredelser inför UF mässan.

I dag har vi börjat att bygga upp våran monter i klassrummet, så vi vet var och hur vi ska exponera
våra produkter som vi ska ha till försäljning på Fredag & Lördag.
Elin har fått en skiss på var vi ska stå någonstans.
 
 
Vi har några stora vita skärmväggar som vi ska använda.
Fast i morgon ska vi klä dom med gula tapeter.
 
 
Några olika bord ska med, även 2 st björkstubbar.
 
 
 
Lika bra att prata igenom nu hur vi ska ställa alla våra saker ,så det inte blir något tjafs när vi kommer till Arena på Fredag morgon.
Vi är 12 st olika viljor som ska samsas, men det ska nog gå bra!!
Det har det gjort hittils...
 
När skoldagen var slut så ville Silvia åka med till Töreoda.
Bilen var redan fullpackad med 3 st spånbalar ( nu menar jag inte mig själv, Annsophie & Caroline )
utan spånbalar till våra hästar.
Men Silvia fick hoppa upp i Carolins knä.
Se så  GLADA dom var....
 
 
Ska passa på att visa mina fina tulpaner som jag köpte till helgen.
 
En rosa fransig variant...
 
 
En vit variant som liknar en klocka....
 
 
Hörde en gång en kvinna säga att hon skulle köpa sig lite lycka nu när hon hade fått lön.
Reportern undrade vad hon menade, och hon svarade att för henne var blommor lycka!
Jag kan bara hålla med...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0