Ons 27/2. Exponering.

Började dagen med att göra klart våra exponeringar.
Jag var hos Agnetha i går och hämtade tvättmedel, sköljmedel,fläckspray och blekningsmedel.
Hade förstås alldeles för mycket saker med mig till den lilla plats som jag hade att exponera på...
Jag ville göra en exponering som är lite rolig, något man kanske inte förväntat sig.
 
Jag började med att klä min botten med en grön gräsaktig matta.
Hänge upp blått sisoflor som bakgrund.
Upp med ett litet klädstreck.
Fram med stora zinkbaljan, tvättbrädet och slagträt.
Fyllde baljan med tvättmedel, sköljmedel och fläckspray.
Upp med en tavelram med alla priserna ned skrivna,  fram med lite broschyrer.
Å dax för själva blickfånget, den rosa korsetten upphängd på tvättlinan.Och en bh & trosor över tvättbrädan...
Lite punktbelysning, så var det klart.
 
 
 
 
 
Jag blev jätte nöjd med mitt resutat, och fick bra bedömning utav Anna-Karin.
Vecka 15 ska vi ha ett praktiskt exponeringprov vecka 17 ett teoretiskt.
Hoppas det går lika bra!
 
Dom andra tjejerna hade exponerat med skor, jeans, heminredning, secondhand, kläder och böcker.
 
 
 
 
 
 
Måste bara visa ett par så läckra skor som Åsa N hade med i sin exponering.
Lite avundssjuk är jag allt....Men skulle troligen bryta benen omedelbart!
 
 
När redovisningen var slut var det bara att packa ner allt igen.
Stannade till hos Agnetha när jag åkte hem och lämnade tillbaka alla paket & flaskor.
Tack för hjälpen!
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma Larsson

Hej ! vad tjusig exponering, vad roligt att du kunde ta lite hjälp av mor och hennes produkter =D !! ha det bra !!

Svar: Hej Emma!Kul att du tittar in på min blogg!
Himla tur att jag kunde låna lite tvättprodukter av Agnetha...Kram
Ulrica.

2013-03-04 @ 16:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0