Tors 28/2. Utbildning SÄKER I BUTIK.

Började dagen med Britt-Maries lektion. Nästa Torsdag är det sista gången som vi har henne, det ska vi avsluta med ett prov !
 
 
I dag pratade vi om ettåriga & fleråriga ogräs.
Tänk ändå att detta hemska kan vara så vackert... Ex blåklint !
 
 
 
Efter förmiddagsrasten hade vi en datautbildning som handlade om hur man jobbar säkert i butik.
Först skulle man läsa olika texter, därefter svara på frågor.
 
 
Om man klarade det så fick man ett utskrivet diplom.
 
 
Efter datakursen var det dax att fortsätta att träna på att texta.
Jag fixade det och fick A i betyg.
 
Den andra halvan av klassen gjorde slutspurten på sina kistdekorationer.
Jag kom in i klassrummet just som Susanne höll på min sin dekoration.
Jag kan inte låta bli att visa hur det såg ut...
 
Hm där kanske jag ska sätta en blomma..
 
 
Å hur fasen ska jag kunna sätta fast den här då....
 
 
Jag blir alltid glad när jag ser henne...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0