Tors 7/3. Prov med Britt-Marie.

I dag hade vi sista lektionen med Britt-Marie, vi avslutade med ett prov!
Jag funderade på självmord, men slog bort den tanken! 
Tur var väl det, för det var inte så farligt...
 
Sen var det full rulle med allt som skulle fixas inför mässan i morgon.
Åsa N och jag var på Q star och hämtade en bilkärra.
Åsa premiär backade och det gick galant...
 
 
Sen blev det en sista koll hur vi ska ställa upp allt i morgon.
 
 
Alla små skyltar blev färdig textade.
 
 
Det blev även en liten skylt till vår lilla insamling...
 
 
Caroline & Elin gjorde scendekorationer inför mässan.
Dom bestod av Rosor, gerbia, liljor, papyrus & grönt.
 
 
Buuuu!! Nu blev du allt rädd Caroline??
 
 
Vi andra packade bilkärran, så i morgon är det bara att dra iväg!
Det är halva klassen som åker i morgon och dom andra får åka på Lördag.
Jag ska vara där på Lördag, så i morgon är jag ledig....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0