Lör & Sön 26-27/1 Helg!

Då var det helg igen...
Vi passade Arro hela helgen, så det blev några långa & sköna promenader i det vackra vädret!
 
 
I Lördags kväll var vi hos Mimmi & Robert och käkade god mat...
I dag var mina tjejkompisar Lollo & Eva och Eva´s son Alexander här på fika.
Så det har varit en ganska slö men skön helg...
 
Tycker att det är så himla vackert med rimmfrosten!
Var tvungen att ta ett kort på vårat ena veranda fönster.
Sjukt vackert.....
 
 
 
Har inte så mycket att skriva om!
Så jag tänkte visa en bild på min fina mugg som jag köpte i Borreboda krukmakeri -1993
Fortfarande hel & fin.
Det här sista är mest tillägnat mina söta & goa klasskamrater, hi hi......
KRAM på er !!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0