Mån 17/12. Prov i krukväxter...

I dag skulle vi ha Mimmi, men hon var sjuk stackarn.
Så Fredrik fick vara ´Mimmi´ !!
Vi började med en genom gång av vad vi ska göra dom här sista dagarna före jullovet. 
I morgon Tis kommer vi att göra julplanteringar som vi ska sälja på Onsdag ,då butik ´Sötknoppen ´´
har öppet mellan kl 10-16. VÄLKOMNA!!
Vi har också fått in en hel del krukor som vi ska fylla med fina blommor & pynt, ´ Pimp my pot ´´ kallar vi det för !
Vi hade också det stora krukväxt provet !!!
Tyckte nog att det var lite lättare än snittblommorna. Fast det betyder inte att jag kunde allt....
 
Här sitter min bänk kompis Lovisa och käkar mellanmål , Red bull & Risifrutti !!!!
Hon var genom förkyld stackarn, så hon gick hem och bäddade ner sig... Krya på dej !
 
 
Måndagar börjar vi alltid sent!
Då brukar jag ha Arro på förmiddagen , så även i dag!
När vi var ute på våran skogspromenad så var det inte så fint längre. Mest HALT....
Så här tråkigt ser det ut utanför stallet...
 
 
Granarna som var så vita och fina i Lördags...
 
 
Jag brukar få bär hjälp, i dag blev det mina vantar...
 
 
Sen var det bråttom i väg till skolan.
Då tappade jag mitt rouge i golvet , SCHEISSE !!
Nu får jag önska ett nytt av tomten...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0