Tis 11/12. PROV på högbegravningsdekoration !!

 
I dag har vi haft prov på att göra en hög begravningsdekoration.
Det kändes bra,
 
 
så jag hoppas att jag får A i betyg !!
I morgon ska den bedömmas utav Anna-Karin & Fredrik, då vet jag ....
 
 
Det började med en hållare med oasis & min kniv...
 
 
Å resultatet blev det här !
En hög begravningsdekoration gjord av Rosenstavar, Tulpaner, Anemoner, Tallmyrten ,
Grå snitteukalyptus & Cypress.
Tycker att jag fick till en luftig dekoration. Tänkte på vad jag har läst att Blomsterkreaktören
Gunnar Kaj säger : Tänk luft, så varje blomma får andrum....
 
På lunch rasten åkte Marlene & Åsa N. till bolaget och köpte en Jäger. För Lovisa hade hört att Fredrik fyllde år i dag !!!
Så när han klev in i klassrummet efter lunchen,så stog vi upp och sjöng Ja må du leva &
hurrade !!
Han blev jätte glad ! Men blev ännu gladare när han såg flaskan som vi hade köpt till honom...
 
 
Annsophie & Åsa N. ska få till en rosett på flaskan!
 
 
Här är flaskan....
 
 
Å här är Fredrik....
 
Dagen gick som vanligt väldigt fort!
Vi till och med stannade lite längre så alla skulle bli klara med sina dekorationer.
Så här såg det ut när en del av klassen kämpade på med sina blommor...
Hanna, Silvia, Marlene, Åsa M. Åsa N.
 
 
Slut för i dag....
I morgon har vi prov på att göra en jul bukett, får hoppas att det går lika bra!

Kommentarer
Postat av: AnnSophie

Jag kommer oxå få A på mitt prov ;) hur ser jag ut egentligen på bild. Herregud!!

Svar: Klart att du oxå får ett A !!! Du ser väl alltid bra ut....
Ulrica.

2012-12-11 @ 21:16:12
URL: http://annsophieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0