Tis 18/12. Plantering av julgrupper & invigning av uteklassrum.

I dag har vi gjort massa julgrupper som vi har tänkt att sälja i morgon.
Det var en rolig dag som flöt på lika fort som alla andra dagar...
Jag gjorde mina två beställningar av ´pimp my pot `. Den ena gick i vitt och den andra i julrött,vitt och silver, det är min kompis Christina som har beställt dom. Den ena ska hennes mamma Sonia få då hon fyller 80år!
GRATTIS Sonia!!!
I den skulle det även ligga en flaska cherry...
 
Jag blev ganska nöjd med dom båda, får hoppas att Christina också blir det ??
 
På förmiddagen var det invigning utav Sötåsens nya uteklassrum,som ska användas för både teoretiska och praktiska lektioner.
Lars Fält en av Sveriges främsta inom överlevnadsteknik höll ett tal och klippte bandet genom att tända på ett näverband.Han blev dit skjutsad med häst och släde, häftigt...
Alla vi som var där blev bjudna på fika, riktigt mysigt!
 
 
Elin, Annsophie, Hanna och Åsa N.
Undra vad Åsa har för planer med sin snöboll??
 
 
Åsa N, Johanna, Lovisa, Hanna och Caroline fikar lite...
 
 
 
Två glada tjejer.Elin & Caroline!
 
 
Så himla fin! Nordsvensken Frej 5år.
 
På eftermiddagen hade Hanna med sig god fika! Hemmagjord drömtårta med supergod fyllning som smakade jul !!
 
MUMS va god den var....
 
Den här bilden är ju fel vänd, jag vet det! Jag har tyvärr något fel som gör att jag inte kan vända den!Ska rätta till den så fort som jag har fått ordning på felet...
Men visst är hon söt Hanna ?!!
 
Resten av dagen så fortsatte vi att göra julgrupper....
Det fanns en hel del till försäljningen när vi slutade för dagen.
 
 
 
 
Även dom här två jättesöta mossgranarna är till salu!
 
Jag åkte till apoteket och hämtade ut min hostmedicin som doktorn hade skrivit ut till mig!
Nu har jag snart hostat i två månader, är så jäkla TRÖTT på skiten....
Hoppas verkligen att den hjälper!!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Längtan tillbaka till NIMO är nog inte så STOR!?
Ser att du hittat rätt.
(Snygga vinterbilder)
Kram Lotta

Svar: Längtan till Nimo är väl inte jätte stor! Men visst längtar jag till dom flesta som jobbar där...Kram
Ulrica.

2012-12-21 @ 11:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0