Tors 13/12. Lucia & Rimmfrost...

I dag vaknade vi till en kall lucia morgon -18 grader , men oj så VACKER !!!
Det var rimmfrost överall....
 
Dom här korten tog jag efter kanalen när jag hade hämtat Annsophie vid tåget i morse.
Det finns inte ord för hur vackert det är....
 
I skolan fick vi reda på hur våra begravningsdekorationer & julbuketter hade blivit bedömda!
Det var blandade känslor hos oss elever..
Jag är nöjd med vad jag fick för mina utseenden , A på dekorationen & B på buketten.
Sen hade jag lite sämmre betyg på tekniken ( hade missat att täcka lite oasis, putsat för dåligt & använt några för många gröna blad det påverkar ekonomin ) som ni hör så är det väldigt petigt!
Det är såna där grejer som en vanlig icke florist aldrig skulle se eller ens tänka på....
Jag får väl kalla det ´SLARV´ fel, hoppas att jag lärde mig något av det och aldrig gör om det!
Nu vet jag att mitt betyg ligger på ett B i kurserna Florist 1 & Florist 2. HURRA HURRA....
 
Vid eftermiddags rastent gick nästan alla tjejerna upp och fikade i matsalen. I dag kunde man köpa ny bakta lussekatter & pepparkaka, MUMS !!
Resten av dagen gjorde dom som ville en valfri bordsdekotation eller fortsatte att träna på att texta.
 
 
 
 
Kunde inte låta bli att ta några kort när vi var på väg till fikat !
 
Ja ,det var Torsdagen det...Hej vad det går!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0