Höstlov vecka 44.

Nu är det Höstlov !!!!
Så mycket man har tänkt att man ska hinna göra!
Vi har fått lite läxor och uppgifter att göra , så det blir inte bara att lata sig...
 
 
Men jag började lovet med att låna barnbarnet Alfred !
Vilken enorm  LYCKA ......
 
 
Vi hade tur med vädret ! Strålande solsken och massor med löv att kratta upp..
 
 
 
Jag var i skogen en dag och plockade en bananlåda full med mossa, den ska med till skolan .
 
 
Den här roliga synen mötte jag på stubben, när jag var på väg till skogen.
En älg hade bajsat och en `plupp` hade fastnat på ett stubb strå...
 
 
 
 
Fast att det har varit ganska kalla nätter så blommar dom söta penseerna.
Vilka överlevare.....

Kommentarer
Postat av: Marlène

vilken härlig bild på ditt barnbarn!!! Det strålar lycka om honom! :)

Svar: Ja han är alltid glad....
Ulrica.

2012-11-24 @ 22:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0