Mån 19/11 . Första dagen efter praktiken.

I dag var det skola igen! Kändes konstigt att inte åka till Askersund...
På Måndagar börjar vi vid lunch, så jag var ute i skogen på morgonen och plockade lite lummer och blåbärs ris.
Hade med mig yngsta sonens hund Arro på morgon promenaden. Vi hade inte gått så långt, då vi blev iaktagna utav en älgko med kalv. Alltid roligt att se älgar, om dom inte är för nära....
 
 
 
 
 
Det var som en hönsgård i klass rummet i dag !!  Alla skulle prata och berätta om sin praktik....
 
Vi hade Fredrik första lektionen. han gick igenom resterande och vår terminens schema med oss.Kan säga att vi har mycket framför oss....
 
Hade Mimmi dom sista två lektionerna. Vi fick lära oss om skade angrepp på växter,ex virus, bakterier,svampar mm.
 
Det var skönt att det var en kort dag , jag var ganska trött när jag kom hem!

Kommentarer
Postat av: Annika Lindgren

Oj oj Ulrika du VET väl att Lummer är FRIDLYST!!! ;)

Svar: Ja! Men plocka lite på sin egen mark måste väl vara ok ??
Ulrica.

2012-11-24 @ 17:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0