Ons 13/3. Äntligen praktik...

I dag kom jag iväg till Askersund och Blommor & Blad!
Det var jätte roligt att träffa allihop igen!
Jag har ju fått den stora äran att få jobba där efter att skolan är slut, det känns sjukt roligt...
Eftersom jag var på Blommor & Blad på praktiken i höstas, så kände jag mig ganska så hemma när jag kom i dag.
Det tog inte så lång stund innan jag expierade den första kunden.
Det blev många tulpan buketter sålda, vilket jag tycker är helt underbart.
Jag älskar verkligen det knirriga ljudet av stjälkarna..fast det kommer jag snart att tröttna på säger mina arbetskamrater.
Dagen bestod också av att fylla på lite krukor & påsk pynt, göra planteringar, vattna blommor, städa mm.
Här kommer några bilder på en del av allt det fina som går att köpa på Blommor & Blad.
 
 
 
 
 
 
Kl 18.10 dax att åka hem till Älgarås igen!
Ses i morgon....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0