Ons 16/1. Brudbukett & FAIRTRADE Sverige.

I dag är det Onsdag, då har vi Anna-Karin.
 
 
Vi fick fortsätta på våra droppformade brudbuketter.
 
 
Mycket att tänka på!
Du ska sticka blommorna i 90 grader mot kanten.
Alltid knoppigt ytterst och utslagna blommor mot mitten mm.
 
 
 
Jag blev ganska nöjd med mitt resultat! Något fel gorde jag men det var ju trots allt min första brudbukett....
 
På våran förmiddagsrast överaskade Annsophie mig med ett jätte fint armband från
´Rock By Sweden` hon ville ge mig det för att jag skjutsar på henne..Va gulligt...TACK snälla !!
 
 
På eftermiddagen var vi med på en webbaserad utbildning med FAIRTRADE Sverige.
Vi har anmält oss till en tävling : Arrangera det schysstaste blomsterarrangemanget inför alla hjärtans dag den 16 Februari. Vi ska ha gjort max 3 st  arrangemang som vi ska fota och skicka in senast 15 Feb. Vi måste ha med minst 1 kategori blommor som är FAIRTRADE märkta.
FAIRTRADE står för förbättrad arbets & levnadsvillkor för odlare och anställda i utvecklingsländer genom rättvis handel.
Får vi hålla tummarna att vi vinner..
 
 
Det blev sent i dag, utbildningen var slut straxt före kl 17.00.
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Äntligen! :)

Svar: Va gulligt! Du måste vara min största blogg läsare....
Ulrica.

2013-01-21 @ 19:19:40
URL: http://elinmarianyberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0