Tis 29/1. Buketter på tid....

 
 
I dag har vi övat på att binda lösbundna buketter på tid...
Jag är inte super snabb, men tyckte att det var väldigt nyttigt att vi fick öva på att göra  buketter.
Jag tror att dom flesta tjejerna höll med....
 
Här har vi Hanna & Åsa M djupt koncentrerade...
 
 
Silvia & Hanna.
 
 
Susanne.
 
 
Caroline & Marlene, och Annsophie i bakgrunden.
 
 
Sssccchhhhh..........
Inte störa Elin, hon tar ju tiden !!!
 
 
I dag fick vi även veckans blommor som vi tog hand om.
Det var rosor, nejlikor, kallor, hypericum, germini i orang/ gula toner & div grönt.
I morgon ska vi göra en droppformad brudbukett, så vi förbredde handtagen i dag.
 
Jag passade på att ta kort på alla tokiga lampor som vi gjorde i Torsdags.
Här kommer några utav dom....
 
Carolin`s
 
 
 Silvia`s
 
 
Åsa M`s
 
 
Marlene`s
 
 
Elin`& Siv´s
 
 
Susanne & min lampa, även Fredriks lampa sticker fram lite...
 
 
Så tog även den här dagen slut !!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0